תקנון החברה
ברוכים הבאים אל דף הבית של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי  אתר אינטרנט המיועד ללימוד את תחום המסחר האלקטרוני בשיטת "הדפסה לפי דרישה" עם  אספקת שיעורי וידאו לימודיים. אנו ממליצים לך לקרוא את תנאי השימוש בעיון לפני גישה ושימוש באתרינו. תנאי השימוש שלהלן מנהלים ומפקחים על שימושך באתר www.shivvuk.com, התוכן וכל השירותים הזמינים באתר או באמצעותו. האתר הינו בבעלותה של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, והמשך השימוש שלך מהווה את הסכמתך  המלאה לתנאי שימוש אלה.
אם אינך מסכים לתנאים אלה, אנא הימנע מכל שימוש באתר באופן מידי.
אנו עשויים לבחון/לשנות הסכם זה באופן חלקי או מלא בכל עת שאנו רואים למתאימה ללא הודעה מוקדמת. אנו נאסוף מידע על שימושך ב- shivvuk.com לאחר כל שינוי כאמור יהווה את הסכמתך לשינויים כאלה. הגרסה העדכנית ביותר תמיד תפורסם בחלק העליון של דף זה בכל עת בה אנו בוחנים/משנים את התנאים.

.1 מידע כללי/הגדרות
1.1זהו הסכם המחייב מבחינה משפטית בין חברת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי (להלן: "החברה"), לבין המשתמש במסגרת אספקת השירותים של www.shivvuk.com, והתנאים להלן יפקחו על ההסכם בין המשתמש לבין שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי לפסילה מכל תנאים אחרים.
בתור משתמש, אתה מסכים לציית לתנאי השימוש כפי שהוצגו במסגרת הסכם זה, וכל תנאי שימוש בהתאם לשינוי על-ידי www.shivvuk.com ושיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי מעת לעת לפי שיקול דעתה המלא.
1.2 לפי תנאי שימוש אלה, משמעותם להלן:
אנו/לנו – הבא יתייחס לשיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי
החברה – משמעותה תתכוונה לשיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי
שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי תוכן שיווק בלייזר תוכן - כל תוכן אשר שיווק בלייזר הופכת לנגיש דרך האתר, יישומים אחרים, או שירותים הכוללים אך לא מוגבלים לכל תוכן מילולי, חזותי, מענה קולי, תמונה, צילום, איור, הנפשה, תרשים, דמות, הדמיה, תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, פריסה (פורמט), סמל. זה אינו כולל תוכן משתמש, אך כולל תוכן של צד שלישי בעל רישיון. כגון: עיצוב, תוכן, מוסיקה, תמונות, קול, תכנות, נתונים, וידאו או חומרים שונים.
משתמש/הנך - המשתמשים לסירוגין, הבא יתייחס אל המשתמש בשירותינו, או מבקר, אחד אשר מבצע כל פעולה דרך האתר או משתמש רגיל, הרשום באתר.
תוכן משתמש - כל תוכן שהמשתמש מפרסם, מעלה, מגיש, מעביר או משלב לתוך הרישום ו/או בפרופיל שלו, צריכה להיעשות נגישה באמצעות האתר, היישום או השירותים. שיווק בלייזר אינה טוענת בעלות זכויות יוצרים בתוכן המשתמשים.
אתר האינטרנט/אתר – הבא יקשר אותך אל:www.shivvuk.com 
הסכם/תנאים: יחולו לסירוגין, המידע להלן יתייחס אל תנאי השימוש הבאים
1.3החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לבצע שינויים באתר ו/או דפי הנחיתה ו/או הקורסים שלה, בכל עת ומכל סיבה שהיא, ללא הודעה מוקדמת וללא כל אחריות מצידה. שינויים אלה עשויים לכלול בנוסף לכך: הוספה, עריכה, עדכון או מחיקה של חלקים מסוימים או של כל האתר במלואו. אנו עשויים גם לשנות או לתקן את תנאי השימוש שלנו, מדיניות הפרטיות ומסמכי החברה השונים הקשורים לאתרינו.
1.4אנו מבקשים שתבקר בעמוד זה באופן קבוע כדי להישאר מעודכן עם תנאי השימוש אשר אנו עשויים לשנות מעת לעת.
1.5באמצעות השימוש באתר, אתה מצהיר שקראת את התנאים לשימוש בכל הוראותיו. עליך לקרוא את כל התנאים המפורטים להלן לפני השימוש באתר. אם אינך מסכים לתנאים המפורטים להלן, במקרה ואינך מסכים לתנאים המפורטים להלן, אינך מורשה לגשת לאתר, לנצל אותו ו/או להשתמש בו בכל דרך שהיא.
1.6ללא קשר לסוג המכשיר בו הנך משתמש כדי לגשת לאתרינו; בין אם זה מחשב, טלפון סלולרי, מחשבים ניידים והתקני כף יד שונים וכו', יהיה זה התקן שקיים כעת או העלול להתקיים בעתיד, הנך מסכים לכך שתנאי השימוש הללו יחולו על השימוש שלך באתר.
1.7 אנו עשויים לפנות למשתמשים/אלייך בכינוי גוף של הינו/שלו במסמך זה. שים לב כי תנאי השימוש כתובים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ויחולו על גברים ונשים כאחד.
1.8 אם ישנן שאלות או צורך בהבהרה לגבי השימוש באתר, הנך יכול ליצור קשר עם נציגי החברה באמצעות הדואר האלקטרוני.

.2מטרת האתר, התוכן, מוצרים ושירותים
אתר זה, תוכנו, מוצריו ושירותיו זמינים מהסיבות להלן:
2.1מכירת קורסי וידאו מקוונים.
2.2לימוד שיטות שיווק המבוססות על "הדפסה לפי דרישה".
2.3אספקת שיעורי וידאו על שיטות שיווק על "הדפסה לפי דרישה" המבוססות על ניסיון.
2.4אספקת תמיכה למשתמשים.
2.5שירותים אחרים, מוצרים ותכנים אשר אנו עשויים להוסיף בעתיד.

.3אחריות המשתמש
אנו מציעים אתר זה, את תוכנו, חומרים ושירותים רק לשימוש אישי שלך שאיננו שימוש מסחרי, אם אתה בן 18 ומעלה. באמצעות השימוש באתר זה, אתה מעיד על כך שהנך בן 18 לפחות החל מיום ההולדת האחרון שלך, ואתה יכול ליצור חוזים מחייבים משפטיים.
האתר אינו מיועד לקהל של ילדים.
3.1עמידה בתנאי הקריטריונים של הגיל, מעניקה לך הרשאה לגשת לחומרים/תוכן/סרטונים ולמשאבים אחרים אשר ניתן להשיגם מהאתר לאחר ביצוע התשלום עבור הקורס וכניסתך למערכת האתר. הנך רשאי לעשות זאת לשימושך האישי בלבד. באפשרותך לעיין בחומרים אלה רק באתר האינטרנט, ולהסכים לא לשכפל, להעביר, לפרסם, להפיץ, להציג, ליצור עבודות נגזרות, לתקן, למכור או לנצל בכל דרך שהיא, באופן מלא או חלקי, כל תוכן שלנו, אתר האינטרנט או כל תוכנה קשורה.
3.2עבור המשך קבלת גישה לאתרינו, הנך מסכים לכך שלא להפר ו/או לנסות לשבש את האבטחה של www.shivvuk.com.
3.3נאסר עליך לשלוח הודעות דואר זבל למשתמשים אחרים, או להקצות, להעביר, או להתיר לצד שלישי כלשהו להשתמש בחשבונך.
3.4אינך רשאי לנצל או לנסות להשתמש בכל הליך, תוכנה או התקן כדי להפריע לעבודה של www.shivvuk.com.
3.5אינך רשאי להשתמש באתר כדי להפיץ תכנים המעודדים עבירה גזענית ו/או פלילית, או בכל דרך אחרת להפר או לחלל כל תקנה או חוק החלים.
3.6אינך רשאי להשתמש לרעה בשירות או בכל מידע אשר פורסם בו בכל דרך שהיא.
3.7אינך רשאי לנסות להשיג גישה בלתי מורשית לכל תוכן ומידע הזמין באתר או לכל אחת מהרשתות בהן אנו משתמשים במתן שירותינו.
3.8אינך רשאי לפרסם או לשכפל בכל דרך שהיא מידע אשר זכויות הקניין הרוחני שלה שייך לצד שלישי ללא אישור מראש של בעלי זכויות אלה.
3.9אינך רשאי להתערב בעניינים עם כל שימוש או גישה של כל אדם אחר לאתר.
3.10 אינך רשאי להשתמש בשירות כדי לקדם אתרים אחרים, שירותים או עסקים בכל דרך שהיא; אנא פנו למשתמשים אחרים אם ברצונך להשתמש בעסקיהם, או לרכוש או לפרסם מוצרים או שירותים באמצעות השירות.
3.11 אינך רשאי בשום פנים ואופן לשדר, לפרסם או לשלוח דוא"ל לכל משתמש אחר מידע מכל סוג שהוא, תוכן, תמונות או כל חומר אחר, אשר שלדעת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי הוא גזעני, בעל אופי מיני מפורש, מאיים, מעליב, משמיץ או מגונה, או בעל רמיזות מיניות.
3.12 אינך רשאי לשדר, לפרסם או לשלוח דוא"ל לכל משתמש אחר, מידע, מצגים או כל חומר אחר, אשר לפי שיקול דעתה הרציונלי של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי מסוגל לפגוע באמונות פוליטיות או דתיות של משתמשים אחרים.
3.13 הנך מסכים כי האתר הוא פלטפורמה המאפשרת לך לגשת ו/או לרכוש וידאו קורסים, המלצות, מוצרים, מדריכים, ספרים, ומאפשר לך להגיב על ההמלצות.
3.14 הנך מסכים ומאשר כי השימוש שלך באתר אינו יכול ו/או מבטיח תוצאות מוחשיות לך ולעסקך. הנך מסכים כי מתן שירותים אלה אינו מהווה הבטחה להצלחה, להתעשרות ו/או הגברת ביצועים.
3.15הנך מסכים ומודע לכך כי מתן שירותים אלה אינו מהווה הבטחה להצלחה, להתעשרות ו/או הגברת ביצועים, ולכן לעולם לא תגיש תביעה כנגד החברה ביחס לשביעות רצונם של השירותים.
3.16החברה רשאית להסיר ו/או לחסום כל תוכן הפגיע לזכויותיהם של צדדים שלישיים, כגון הפרה של זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני, תוכן בלתי הולם לקטינים, או תוכן העלול להוות סכנה לביטחון החברה או המדינה.
3.17אנו רשאים להרחיק משתמשים ולחסום את גישתם, ללא כל צורך במתן נימוק או הסבר לכך, בתנאי שהמשתמש הפר את תנאי השימוש הללו בכל צורה שהיא.
3.18החברה שומרת לעצמה את הזכות בכל עת למסור לאחרים כל מידע אשר יידרש ממנה לפי החוק, כמו כן גם את הזכות לערוך, להסיר תוכן משתמש/העלאות לאתר וכל מידע ותוכן, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה פוגע או מפר את תנאי הסכם זה.
3.19הנך מתחייב במפורש שלא לתקשר עם משתמשים אחרים, בין אם למטרות אישיות, מסחריות או לכל מטרה אחרת, ללא אישור מפורש מראש ובכתב מהחברה.
3.20 החברה אינה מאשרת או מביעה דעה כלשהי לגבי האמת או הדיוק של הצהרות, ביטויים שנעשו, עצות או כל מידע אחר המוצג באתר על ידי משתמשים אחרים. אתה מודע לכך שהסתמכותך על ההצהרות, הביטויים, העצות או כל מידע אחר אשר מוצג באתר נעשה על אחריותך בלבד.
3.21אינך רשאי לקחת חלק בפעילויות שעשויות לעורר חבות או אחריות משפטית עבור חברת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי.
3.22אינך רשאי לשלוח הודעות דואר זבל (ספאם), שרשרת מכתבים או דואר זבל מכל סוג, פרטי או מסחרי למשתמשים אחרים באתר.
3.23אינך רשאי להפיץ וירוסים, תולעים, פצצות זמן, סוסים טרויאניים, פגמים, וכל סוג אחר של יישומים זדוניים באמצעות שימושך באתר.
3.24 הנך מעיד בזאת ומצהיר על כך כי המידע אשר הנך מספק לאתר האינטרנט שלנו, במשך תהליך ההרשמה ולאחר מכן הינם כנים, שלמים ולא מטעים בדרך כלשהי. בנוסף, הנך מסכים לעדכן את פרטי החשבון שלך באופן קבוע, כך שהוא יישאר מדויק, אמתי, שלם ולא דו-משמעותי. אנו רשאים למחוק את חשבונך ולמחוק אותו אם המידע שנמצא נמצא כוזב, שגוי או מטעה במכוון.
3.25אינך רשאי להעלות לאתרינו כל תוכנת מחשב או בכל דרך אחרת, תוכנות, תוכנות מסוג זחלני רשת, רובוטים וכו', כדי לחפש, לסרוק, להעתיק או בכל אופן אוטומטי לאחזר תוכן ומידע אישי מאתר זה.
3.26אינך רשאי לבצע שינויים באתר, או להעתיק, להפיץ, לשדר, לשכפל, לפרסם, להתיר או לאשר, ליצור עבודות נגזרות או למכור פריט מידע, תוכנה, מוצרים או שירותים באתר.
3.27 בזמן שמנחים עשויים לספק תמיכה לחברים בקבוצת פייסבוק אישית, הם לעולם לא ייעצו למשתמשים על העיצובים של מוצריהם.
3.28הנך אחראי לחלוטין לרכישה, בהמשך, לעדכון התקנים תואמים או חומרה הדרושה כדי לגשת ולהשתמש בשירותים ובאתר האינטרנט שלנו. איננו מבטיחים את הפונקציונליות של האתר והשירותים, או כל חלק ממנו, על כל התקן או חומרה ספציפית.
ידוע כי השירותים עלולים להיות כרוכים בתקלות והפרעות המאפיינות את השימוש באינטרנט ותקשורת מבוססת אלקטרונית/רשת. הנכם מסכימים בזאת כי באחריותכם לרכוש את גישת רשת הנתונים הנדרשת כדי להשתמש בשירותינו.
3.29 אינך רשאי להעלות תוכן מזיק או שואף לפגוע בקטינים בכל דרך שהיא, או מתחזה באופן בזוי לכל אדם או ישות, כולל, אך לא מוגבל, פקיד בחברת שיווק בלייזר, או מצהירים בזאת, אחרת מזייפים את השתייכותך עם כל אדם או ישות.
3.30 אנו אוסרים על המשתמשים לזייף כותרות ו/או מניפולציה של זהויות אחרות עם מטרה להסוות את מקור התוכן שהם מעבירים באמצעות השירות; מהעלאה, פרסום, שליחה בדואר אלקטרוני, שידור או הפיכת כל תוכן שאין להם זכות לספק על פי כל דין או תחת יחסי נאמנות או חוזיים.
3.31 בתור משתמש, נאסר עליך להעלות תוכן העשוי לשבש את הזרימה התקנית של הדיאלוג, לפעול באופן שיעכב את יכולתם של משתמשים אחרים לעסוק בחילופין בזמן אמת; מפריע ו/או משבש את השירות באתר, השרתים או הרשתות המחוברות לשירות.
3.32 הנך מסכים בזאת כי עליך להעריך, וכתוצאה מכך לשאת בכל הסיכונים הכרוכים בשימוש בכל תוכן באתר זה, כולל כל הסתמכות על הדיוק, השלמות או השימושיות של תוכן כזה.

4. המשכיות, זמינות ואמינות
4.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לבצע שינויים בכל עת מכל סיבה שהיא, ללא הודעה מוקדמת וללא כל חבות או אחריות מצידה. הנך מודע לכך ובהסכמה מלאה.
4.2 החברה רשאית לשנות בכל עת את מבנה האתר, מראהו, ואת זמינותם של השירותים והתכנים המסופקים כאן, וללא כל הודעה מוקדמת. זה ייעשה בכל פעם שנראה לנו למתאים, ללא כל אחריות על חברת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי.
4.3 איננו יכולים לתת אחריות למקוריות ולאמינות של תוכן אשר מפורסם באתר ו/או בקורסים. אם הבחנת באי דיוק או שגיאה, נא להודיע לחברה, כך שניתן יהיה לבצע את התיקונים הנדרשים, בתנאי שהדבר יהיה אפשרי. אינך רשאי בשום אופן להחזיק את החברה אחראית על כל מידע בלתי אמין שבו הנך משתמש, או אשר מבוסס על החלטות חשובות בחייך.

5. שימוש באתר
5.1 משתמשים יכולים לצפות ולהקשיב לתכנים מסוימים המוצגים באתר ללא תשלום. כדי לקבל גישה לתוכנים אחרים, ייתכן ויהיה על המשתמשים לשלם.
5.2 משתמשים הרוצים להיות פעילים באתר חייבים להירשם. כדי לקבל גישה לחלקים מסוימים באתרינו ו/או לבצע רכישות באתר, אנו נבקש ממך למלא טופס הרשמה. יידרש ממך למסור פרטים אישיים כגון: שמך, כתובת הדואר האלקטרוני, ארץ מגורים, מספר טלפון ו/או פרטי אמצעי תשלום.
5.3 הנך חייב להיות בן 18 שנה לפחות, ולהיות זכאי על פי החוק לבצע תשלומים עם חיובים על שמך.
5.4 אי עמידה בדרישות הסעיף לעיל, אוסרת על השימוש באתר או בשירותיו.
5.5 עמידה בתאים לעיל מקנה לך בזאת רישיון מוגבל בזמן, ניתן לביטול, בלתי ניתן להקצאה, לא בלעדי, ללא זכות מתן רישיונות משנה, המאפשר לך לגשת לאתר ולהשתמש בו. עם זאת, הנך מסכים כי השימוש באתר הוא על אחריותך בלבד.
5.6 הנך מסכים כי שום דבר בתנאי שימוש אלה לא יתפרש ליצירת יחסי עובד-מעביד, שותפות, מיזם משותף או יחסי סוכנות בין החברה לבינך לכל מטרה שהיא.
 
6. קישורים לאתרים אחרים
6.1 אנו מספקים קישורים רבים לאתרי האינטרנט של חברות אחרות, ארגונים ואתרי צד שלישי באתרינו. כמו כן, הקורסים שלנו עשויים לפעמים להכיל קישורים שותפים לכלים שונים, אשר אינם בבעלותה של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי. במקרה כזה, שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי מקבלת עמלה רק כאשר הנך רוכש את הכלים.
6.2 הנך מסכים לכך שקישורים אלה קיימים באתרינו לנוחיותך בלבד, ואינך נוטל את נוכחותם כציון לשבח של המוצרים ו/או השירותים, התכנים, והנהלים של אתר מצד שלישי, מלבד אם נייעץ על כך במפורש.
6.3 גישתך ושימושך באתרים מצד שלישי הם באחריותך בלבד, אנו ממליצים לך לבדוק את התנאים וההגבלות של אתרים אלה לפני השימוש בהם.
6.4 כמו כן, הנך מסכים ומכיר בכך כי שיווק בלייזר (להלן: "החברה")، לא תהא אחראית או מחויבת, במישרין או בעקיפין, עבור כל נזק או הפסד אשר נגרם כתוצאה משימושך או בתלותך בכל תוכן או מידע, סחורות או שירותים הזמינים באתר זה או באמצעותו.
6.5 הנך מסכים לכך כי עסקאותיך או התכתבותך עם מפרסמים ועסקים מצד שלישי המצויים בשירות או באמצעותו, לרבות הספקה של מוצרים או שירותים קשורים, תשלום, וכן תנאים, מצגים או התחייבויות הקשורים לעסקאות אלה, הם אך ורק בינך לבין המפרסם הספציפי, הרוכש, ועסקים מצד שלישי. שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי לא תהא אחראית או מחויבת, לכל נזק או אובדן מכל סוג אשר נגרם כתוצאה מכל עסקה כזו או כתוצאה מהנוכחות של מפרסמים כאלה ושל עסקים של צד שלישי בשירות.

.7בטיחות באתר
7.1לאחר הרשמתך, תינתן לך גישה לחשבון אישי פעיל באתר האינטרנט של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי. לאחר תהליך ההרשמה, אנו מצפים ממך לשמור על פרטי החשבון שלך מאובטחים, אתה תהיה אחראי על כל הפעילויות והפקודות הקשורות לחשבון שלך. לכן עליך לשמור על הבטיחות והסודיות של פרטי החשבון שלך בכל עת.
7.2הנך רשאי להחזיק חשבון אחד בלבד של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי. 
7.3אינך רשאי בשום אופן להעביר את החברות/חשבון לצד שלישי לשימוש בכל דרך או בכל צורה שהיא.
7.4אם הנך מאמין כי לצד שלישי כלשהו יש גישה בלתי מורשית לחשבונך, עליך להודיע על כך במידיות לאחד מנציגי שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי.

.8תוכן משתמש מקובל
אנו מאפשרים למשתמשים להעלות תוכן, הערות, המלצות, וחומרים אחרים נוספים לאתרינו. הנך מסכים כי:
8.1כל חומר או תקשורת אשר תעביר לאתר באמצעות דואר אלקטרוני או בכל דרך אחרת, לרבות אך לא חלקי מנתונים, הערות, שאלות והצעות ייחשבו ויטופלו כבלתי סודיים ולא קנייניים. הנך מעניק ללא סייג לשיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי את הזכות להשתמש בכל חומר או תוכן אשר הנך משדר או מפרסם בכל דרך או אופן, כולל אך לא מוגבל לשכפול, גילוי, מסירה, הוצאה לאור, שידור, או פרסום.
8.2 על ידי אספקת תוכן משתמש לשיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, הנך מעניק לנו רישיון מתמשך, בינלאומי, ניתן להעברה, בלתי הפיך וללא תמלוגים, עם הזכות לשכפל, מתן רישיונות משנה, להתאים, להפיץ, לבצע עבודות נגזרות, ניתן לביצוע באופן ציבורי, להציג באופן גלוי, וכן להשתמש בתוכן משתמש כגון ללא הודעה נוספת או הסכמה מצדך, וללא כל חובה לפצות אותך או כל אדם או ישות אחרת.
8.3העלת תכנים לרשת על ידי משתמש הן לפי שיקול דעתו של המשתמש בלבד. אם תחליט לפרסם או לחשוף מידע סודי או רגיש על עצמך, הנך עושה זאת על אחריותך הבלעדית בלבד. אנו עשויים לשכפל כל מידע אשר פרסמת באתר בכל צורה ואופן הנראה לנו למתאים. במקרה כזה, החברה לא תהא אחראית לנזקים רגשיים כלשהם העלולים להיגרם כתוצאה מחשיפה של מידע סודי או רגיש כזה.
8.4אינך רשאי בשום פנים ואופן לשדר, לפרסם או לשלוח דוא"ל לאף משתמש אחר, כל מידע, תמונות או חומרים אחרים, אשר על פי דעתה של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי נחשב גזעני, מפורש מינית, מאיים, פוגע, משמיץ, מגונה, או מכיל רמיזות מיניות.
8.5אינך רשאי לשדר, לפרסם או לשלוח דוא"ל למשתמשים אחרים כל מצגים, מידע או חומרים אחרים, אשר לפי-הדעת הרציונלי של shivvuk.com מסוגל לפגוע באמונות פוליטיות או דתיות של משתמשים אחרים.

.9שימוש בינלאומי
אנו מספקים את shivvuk.com לשימוש בישראל בלבד. עם זאת אנו מכירים בכך שהאינטרנט הוא גלובלי וככזה, אחרים רשאים לקבל גישה לאתר. כל המשתמשים הבינלאומיים מסכימים בזאת לעמוד בכל הכללים המקומיים בנוגע להתנהלות המקוונת ולתוכן המקובל.
 
.10תנאי מכירה/החזרים
להלן תנאי המכירה שלנו, וזה משמש כחוזה משפטי בין שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי לבינך, כלקוח צרכן. על ידי ביצוע הזמנה ו/או רכישה, אחרת קניות באתר, הנך מקבל את הסכם המכירה ומסכים להיות מחויב על-ידיו. 
10.1 הנך מסכים כי הסחורה למכירה היא קורס וידאו מקוון. האתר יספק למעלה מ-50 שיעורי וידאו על בסיס ניסיון.
10.2 אינך רשאי לשער כי הזמנות מחייבות ו/או מגבילות את שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, עד הכרתן ואישוריהן. החשבוניות מגיעות ויש לשלם במלואן בתוך תקופת הזמן המודפסת בחשבונית, ותנאי התשלום הם לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. ניתן לבצע את בקשת ההזמנה באתר על ידי לחיצה על כפתור 'הזמנה' בסוף תהליך ההזמנה המקוון. לאחר שהזמנת, אנו נשלח לך אישור לדוא"ל המספק לך את הפרטים ואת הערך של הזמנתך.
10.3 כלקוח, הנך רשאי לבטל את הזמנתך תוך עשר שעות מרגע ההזמנה.
10.4 כל המוצרים המופיעים באתר מתומחרים בשקלים ישראליים, אלא אם נאמר במפורש אחרת אנו שומרים לעצמנו את הזכות להתאים את מחירינו, מוצרינו ומבצעינו בהתאם לשיקוף תנאי השוק המשתנים ולנסיבות מקילות אחרות.
10.5תשלומים בכרטיס אשראי מעובדים באופן מקוון לאחר הזמנה של מוצרים ו/או שירותים.
10.6אנו מחויבים לשביעות רצון הלקוח ומטרתנו היא לשמור על שביעות הרצון של לקוחותינו עם רכישתם. לכן יש לנו מדיניות טיפול בהחזרים ובהחזרים כספיים. על בסיס אישי. עם זאת, אנו בדרך כלל מציעים מדיניות החזר של 7 ימים 'בלי לשאול שאלות'.
10.7 בתקופת האחריות ובמשך 7 ימים מיום רכישת הקורס, יהיה זמין עבורך מודול ראשון בלבד מתוך שש מודולים שקיימים באתר. לאחר סיום תוקף האחריות, כל שאר המודולים יפתחו באופן אוטומטי וללא צורך בפניה לשרות.
10.8 אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל כל הזמנה המוצבת באתר בכל עת ומכל סיבה שהיא. כאשר אנו מבטלים הזמנה, נשלח ללקוח הרכש דוא"ל לאפקט הזה ויתבטל החיוב עבור ההזמנה. אם הזמנתנו תבוטל לאחר שחשבון תשלומך יחויב, אנו נחזיר לך זיכוי בסכום המקורי של החיוב.
10.9 שיתוף מידע מקורסי הוידאו המקוונים, ללא הסכמת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, נאסר על פי החוק. בין אם הנך רוכש קורס וידאו מקוונן, הוא מיועד אך ורק לך, ואינך רשאי למכור, לשתף, להעתיק או לשכפל אותו בדרך כלשהי.
11. אחריות/כתבי וויתור
11.1 הנך מסכים כי החברה רשאית, אך אינה מחויבת מעת לעת להעריך פרופילים והערות של משתמשים על מנת להתאים ו/או להסיר את כל הפרופיל/התוכן או חלקים ממנו, כפי שאנו, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, רואים למתאים, ללא אזהרה לצד המושפע וללא כל אחריות מצידה של החברה.
11.2החברה רשאית לבצע מאמצים סבירים על מנת למנוע הפרעה מיותרת באתר, אך למרות האמור לעיל, החברה אינה מבטיחה כי האתר יפעל ללא הפרעות או שגיאות.
11.3 שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי (מנהלים, עובדים, נציגים, קצינים, ספקים או אנשי מכירות) לא יישאו באחריות על כל אובדן או נזק (במישרין או אחרת) הנובע מ/או ביחס לשימוש או אי יכולת להשתמש באתר האינטרנט של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, גם במקרה אם שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי או נציג מורשה מהחברה נודע על הסבירות לנזקים כאלה.
11.4לאחר תהליך ההרשמה, אנו מצפים ממך לשמור על המידע בחשבונך מאובטח, אתה תשא באחראיות הבלעדית בכל הנוגע עבור כל הפעילויות וההזמנות הקשורות לחשבונך. לכן עליך לשמור על הבטיחות והסודיות של פרטי חשבונך בכל עת.
11.5אתר זה מסופק על ידי שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי על בסיס "כפי שהוא" וכזמין". אנו לא מייצגים או מבטיחים כל סוג או מבנה, בין במישרין ובין בעקיפין, בכל הנוגע לתפעול האתר או התוכן, החומרים, המידע או המוצרים הזמינים באתר.
11.6אין אנו עושים שום ערבויות או הבטחות כי האתר ושירותיו ישביע את דרישותיך או יעמוד בציפיותיך.
11.7אנו מתנערים מכל אחריות, מפורשת או אחרת (לרבות, אך לא רק, אחריות משתמעת של כושר למטרה מסוימת וסחירות) עד למידה המותרת על פי החוק החל. לא נישא באחריות על כל אובדן או נזק (בין אם הם ישירים, משניים, קשורים, עונשיים או תוצאתיים) הנובעים משימושך באתר זה.
11.8 מבלי להגביל מהאמור לעיל, שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, עבור כל סחורה המוצעת באתר זה.
11.9 על ידי שימוש באתר, הנך פוטר את החברה מכל אחריות, נזק ו/או פציעה במישרין ו/או בעקיפין במשתמשים ו/או בכל צד שלישי.
11.10הלקוח מסכים כי כל האחריות הקשורה לרכישת מוצרים, שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי אינה אחראית לכל סכום נזק גבוה מסכום השקל המצרפי ששולם על ידי הלקוח עבור רכישתם תחת הסכם זה.
11.11 שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי לא תהא אחראית על אובדן בעסק, אובדן רווחים, או לנזקים מיוחדים אחרים, עקיפים, תוצאתיים, או משמעתיים בגין נזקים, גם אם תועדה הסבירות של נזקים כאמור, או לכל תביעה של צד שלישי כלשהו, למעט כמפורט במפורש כאן.
11.12 שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי לא תישא באחריות עבור שירותים או מוצרים אשר אינם זמינים לשימוש או לנתונים או תוכנות אשר פגומים או אבדו.
11.13בעוד ששיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי משתמשת במאמצים סבירים כדי לכלול מידע מדויק ועדכני באתר, שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי אינה מעניקה אחריות או מצגים לגבי הדיוק של האתר. שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי אינה נושאת בחבות או באחריות עבור כל שגיאה או השמטה בתוכן האתר.
11.14 הנך מסכים כי אין מידע או עצה, בין אם בכתב ובעל-פה, אשר הושגו על ידך משיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי או באמצעות השירות, תיצור כל אחריות שלא צוינה במפורש בתנאים אלה.
11.15 הכישלון של שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי לאכוף או לממש כל זכות של מתן תנאים אלה, לא תיצור ויתור על הוראה או זכות כאמור.

.12שיפוי
12.1הנך מסכים בזאת לשפות, להגן ולהחזיק את shivvuk.com חפה מפשע וללא כל תביעות, עלויות והוצאות (נספר, אך לא מוגבל לעלויות התדיינות משפטית) ונזקים העלולים להיווצר בהקשר לשימושך באתר.

.13ניתוק תנאים
13.1במקרה ובית משפט בעל סמכות שיפוטית מוצא הוראה ספציפית של הסכם זה להיות פסולה, ישתנו הוראות ספציפיות על מנת להראות את כוונת הצדדים, בעוד שכל שאר הוראות ההסכם יישארו בתוקף ובכוח מלא.

.14פתרון סכסוכים, שחרור
14.1בתי המשפט של ישראל ישמשו ליישב כל מחלוקת הנובעת או קשורה לתוכן של הסכם זה. אם תהיינה מעורב בסכסוך עם משתמש אחד או יותר, או עם צד שלישי, הנך משחרר בזאת את שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי מכל התביעות, הדרישות, והנזקים הנובעים או הקשורים באופן כלשהו למחלוקות אלה.
14.2על ידי גישה לאתר, שימוש במידע הזמין ו/או על ידי רכישת שירותים ומוצרים העומדים לרשותך באמצעות אתר זה ושירותיו, הנך מסכים כי כל מחלוקת או תביעה אשר ייתכן ותהיה נגד שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, (ספקי השירות שלה, העובדים, הסוכנים, המקצים, היורשים, שותפים, חברות בנות, הורים, וכל ספק תוכן, בין אם מדובר בעסקאות מוגדרות או בכל דרך אחרת, לרבות אכיפתו של הסכם בוררות זה, ייפטר באופן בלעדי ולבסוף יימשל על ידי בית משפט ישראלי בעל סמכות שיפוט רלוונטית.
הסכם זה וכל מכירה להלן יחולו על פי חוקי מדינת ישראל ללא קשר לכללי סתירה בחוקים. הלקוח מסכים לסמכות בתי המשפט הפדראליים או הממלכתיים הנמצאים למטרות ישראליות לצורך כל פעולה, תביעה או הליך הנובע מחוץ להסכם המכירה או הסכם שימוש כללי.
.15סיום
15.1 לך ו- ל shivvuk.com ניתנת הזכות לסיים הסכם משפטי זה עם הודעה מוקדמת, ותנאים אלה יישארו בתוקף אלא אם כן ועד לסיומם.
15.2 shivvuk.com רשאים לסיים הסכם זה בכל עת ללא הודעה מוקדמת אם הנך מזניח לציית לכל הוראה או תנאי של הסכם זה.

.16אין זכות לשארות ואי-יכולת העברה
הנך מסכים כי חשבונך בחברת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי אינו ניתן להעברה, וכל זכויותיך בחשבון הדיגיטלי או בתכנים יבוטלו עם מותך.

.17 מדיניות הפרטיות שלנו
17.1 אנו מקפידים  בחברת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי, שמירה על פרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שלנו. מדיניות הפרטיות להלן קובעת את השימוש ומתארת לך את השימוש במידע האישי שלך כאשר הנך מבקר באתרינו או משתמש בו. על ידי קבלת גישה ו/או שימוש באתר, הנך מסכים להיות כפוף לתנאים של מדיניות פרטיות זו. אם אינך מסכים אפילו במידה הקטנה ביותר עם מדיניותנו, הנך נדרש לחדול מגלישה באתר זה.
על ידי הסכמתך למדיניות הפרטיות, הנך מסכים באופן בלעדי לשימושינו ולשיתוף המידע האישי שלך בהרמוניה עם המדיניות.

.18כיצד אנו אוספים את המידע
18.1 הנך מחויב לספק פרטי זהות, פרטי תקשורת, פרטי חיוב, וכן פרטים אישיים מסוימים אחרים בעת הרישום כדי להשתמש בשירותינו.
18.2אנו עשויים להעסיק לפעמים את השימוש במידע הכספי והנתונים שלך, לרבות אך לא מוגבל לפרטי כרטיס אשראי, כדי לאמת את אמתיות/נכונות שמך ומידע אישי אחר, כמו כן גם לחייב אותך כראוי עבור השימוש בשירותינו.
18.3אנו רשאים לרכוש מידע אישי וכללי הנוגע לך מכמה צדדים שלישיים אשר אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עמם, אך לא מוגבל לספקי ניתוח, שותפים עסקיים, קבלני משנה בתחום השירותים הטכניים, שירותי תשלומים ואספקה, סוכנויות אשראי לייחוס, רשתות פרסום, וספקי מידע של מנוע החיפוש.
18.4אנו אוספים מידע מסוים באופן אוטומטי על סמך פעילותך באתר חברת שיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי. מידע זה משמש בעיקר לעריכת מחקר פנימי על הדמוגרפיה, תחומי העניין ולהתנהגות של משתמשינו, כך שנוכל להבין, להגן ולשרת אותך טוב יותר. מידע זה אשר נאסף באופן אוטומטי עשוי לכלול את כתובת ה- IP של המחשב ואת פרטי הדפדפן שלך. כמו כן, אנו עשויים לאסוף מידע הקשור לאינטרנט ולדפדפן באמצעות גישה לאתרינו, באמצעות Cookies ו/או משואות אינטרנט.

.19הדרכים בהן אנו משתמשים במידע שלך
19.1 אלה הן הדרכים אשר בהן אנו משתמשים במידע שלך:
א) התאמה אישית של האתר על מנת לענות על צרכיך טוב יותר;
ב) לצורך הגשמת התחייבויותינו החוזיות ולספק את השירותים הדרושים לך; 
ג) ניהול העסק שלנו; 
ד) עיבוד, כל בקשה לקבלת עצה או מידע; 
ה) פתרון בעיות;
ו) מדידת התעניינות הצרכן בשירותינו;
ז) אכיפת הסכמים החלים;
ח) לשמור על מודעותכם אודות ההצעות, שירותים, מוצרים, ועדכונים, מקוונים או שאינם מקוונים; 
ט) פתרון מחלוקות;
י) פיתוח היצע של המוצרים והתוכן שלנו;
כ) שיפור הקידום ומאמצי השיווק שלנו;
ל) ניתוח השימוש באתר, והתאמה אישית של התוכן, הפריסה, והשירותים שלו;
מ) גילוי לצורכי הגנה עצמית מפני שגיאה, הונאה ופעילויות זדוניות אחרות; ו
נ) סיוע בהערכת ובמדידת האיכות של כל השירותים אשר סופקו עבורך.
19.2 שים לב, מדיניותנו היא לשמור על המידע שנאסף לפרקי זמן רציונליים מבחינה מסחרית או בהרמוניה עם מדיניויות ספציפיות, מלבד המקומות האסורים על פי החוק. אנו נשתמש במידע שנאסף למטרות המפורשות כאן בלבד, ולא למטרות אחרות.

.20גילוי מידע שלנו עליך
2.      עם צדדים שלישיים, לרבות ספקי שירותינו המורשים, חברות פרסום ורשתות מודעות, המציגות פרסומות באתרינו;
3.      שותפים עסקיים ושותפים מסונפים: אנו נחשוף את המידע שלך לשותפינו העסקיים וחברות מסונפות במידה החיונית לביצועו של כל הסכם אשר נכנסנו עמך;
4.      אם נמכור או נרכוש חלק כלשהו מהעסק או מנכסינו, אנו עשויים לשתף את נתוניך האישיים עם המוכר או הקונה הפוטנציאלי. כמו כן, אם אנו נרכשים על ידי צד שלישי, המידע האישי של לקוחותינו עשוי להפוך לאחד הנכסים המועברים; ו/או
5.      עם הרשויות המשפטיות/פקידי הממשלה המתאימים אם צוו לעשות זאת, או כל צד שלישי שיש לנו כל חבות משפטית לחשוף עמו את המידע שלך, כלומר, בהינתן צו מבית המשפט.
20.3 למעט אלה, לעולם לא נמכור, נחליף, או אחרת ניתן את פרטייך האישיים לצדדים שלישיים ביודעין.

.21אתרי צד שלישי
21.1אנו הופכים קישורים זמינים לאתרים אחרים באתרינו. המשתמשים חייבים לשים לב כי עבור אתרי צד שלישי אלה יש מדיניות פרטיות שונה משלנו.
21.2אין אנו אחראים בדרך כלשהי על האופן שבו הינם עשויים לאסוף או לבקש ממך מידע או לאופן שבו הינם עושים שימוש במערכת ההפעלה ועשויים לחשוף מידע כאמור.
21.3אנו ממליצים שתקרא את מדיניות הפרטיות של כל אתרי צד שלישי אשר בהם הנך מבקר טרם השימוש באתרים אלה.

.22שימוש באתרינו על ידי קטינים
22.1קטינים (אנשים מתחת לגיל 18) אינם זכאים להשתמש באתר האינטרנט שלנו. לעולם לא נצטרך לאסוף ו/או לאחסן מידע ביודעין הסופק על ידי אנשים אשר טרם מלאו להם גיל חוקי ב shivvuk.com.
22.2קטינים רשאים להשתמש באתרינו ביחד או תחת השגחתו של הורה או אפוטרופוס.

.22מדיניות Cookies
22.1אנו משתמשים בטכנולוגית Cookies ב- shivvuk.com כדי להבטיח תהליך הרשמה וחוויית התחברות ידידותית למשתמש. זה בשום פנים ואופן לא יעמיד לרשותנו מידע מעבר למה שהנך מוכן לספק לנו.
22.2עם זאת, הנך רשאי לבחור בין אם לדחות או לקבל קבצי Cookies בדפדפן האינטרנט שלך.
22.3אנו משתמשים גם בתגי פיקסל, תגי ישות (ETag), אחסון HTML 5 וטכנולוגיות דומות אחרות ברוב חלקי אתרינו. אנו משתמשים לעיל כדי לפקח ולהבין את שימושך באתר ובשירותים; לאפשר תוכן ותכונות מותאמות אישית; לייעל את השיווק והפרסומות שלנו; ולשפר את חוויית המשתמש.
22.4הנך רשאי למנוע או להגביל את השימוש בטכנולוגיות דומות לעיל.

.23אבטחת מידע
23.1נעשה את כל שביכולתנו על מנת להבטיח את אבטחת המידע האישי שלך. אנו משתמשים במגוון טכנולוגיות ונוהלים ברמה הגבוהה ביותר המאבטחים את המידע שלך ושומרים עליו כדי להבטיח שימוש הולם במידע, למנוע גישה לא מורשית ולשמור על דיוק הנתונים.
23.2 למיטב יכולתנו, גיבשנו אמצעים אסורים על מנת להגן על נתוניך מפני שימוש לא נכון, גישה לא מורשית, אובדן, התגלות, שינוי והרס.
23.3 עבור עסקאות רגישות מסוימות בחלקים מסוימים של אתרי האינטרנט שלנו, אנו עשויים להשתמש בטכנולוגיית SSL (המכונה Secure Sockets Layer) כדי להגן על העברת המידע.
23.4 המידע שנלקח ממך עשוי להיות מועבר אל מחוץ לאזור הכלכלי האירופי ("EEA"). זה גם עשוי להיות מעובד על ידי צוות העובד עבורנו או עבור אחד מספקינו הפועלים מחוץ לאזור ה"EEA". על ידי הפיכת כל מידע אישי אודותיך זמין עבורנו נתונה בהסכמתך להעברה, עיבוד ואחסון של מידע זה.
23.5 עם זאת, אין אנו יכולים להבטיח לחלוטין כי כל העברת נתונים דרך האינטרנט תהא מאובטחת לחלוטין, ושיווק בלייזר פתרונות שיווק דיגיטלי בשום אופן לא תהא אחראית לכל אובדן/נזק, אשר הנך עשוי להיתקל בו באמצעות שידור/העברת נתונים.
.24שינויים
24.1 אנו עשויים לשנות את מדיניות הפרטיות שלנו מעת לעת, על מנת לסייע בהבהרת השימוש והגנתנו על המידע שלך. הגרסה העדכנית ביותר תמיד תפורסם בחלק העליון של דף זה. שימושך המתמשך באתר לאחר ביצוע השינויים מציין את המשך הסכמתך למדיניות הפרטיות שלנו.
25.1 אנו רוצים להיות בטוחים כי המידע שאנו מחזיקים לגביך תמיד מדויק ומעודכן. בכל פעם שיש שינויים מהותיים וחשובים במידע האישי שלך, אנא צור עמנו קשר והבא לנו את השינויים, כדי שנוכל לעדכן את הרשומות שלנו.
25.2טרם איסוף נתוניך, אנו נודיע לך אם בכוונתנו להשתמש במידע זה מסיבות שיווקיות או אם אנו שואפים לחשוף את המידע שלך לצד שלישי כלשהו למטרות אלה. ברשותך הזכות והנך רשאי להשתמש בה כדי לבקש מאיתנו לא לעבד את נתוניך האישיים למטרות שיווקיות כאלה, אם תרצה בכך. ניתן לעשות זאת על ידי סימון תיבות מסוימות באתרינו. הנך רשאי לממש זכות זו בכל עת על ידי יצירת קשר עמנו באמצעות הדוא"ל.
25.3 הנך שומר את הזכות וניתנת לך האפשרות לעדכן, לשנות, לתקן או למחוק את חשבונך באתרינו. אם אינך מעוניין להשתמש יותר בשירותינו או לקבל עדכונים מאיתנו או משינויים במידע האישי שלך, צור עמנו קשר בדוא"ל כדי לבצע שינויים הכרחיים.
.26יצירת קשר
אם ישנן שאלות נוספות, בקשות ו/או הערות הנוגעות למדיניות פרטיות זו, אנא פנה אלינו באמצעות הדוא"ל.